hd_calf_massage
szépség

Relaxáló vádli masszázs

A vádliizmokat és az Achilles-ínt minden egyes lépésnél intenzíven használjuk. Az Achilles-ínt különösen akkor éri nagy terhelés, ha túlságosan mereven állunk. Ha megtartjuk vádliizmaink rugalmasságát, elkerülhetjük az Achilles-ín túlzott feszülését.

Keress magadnak egy kényelmes helyet, ahol biztonságban és nyugalomban érzed magad. Válaszd ki a szimpatikus izomlazító masszázsolajat, és már kezdheted is.

Vádlimasszázs 5 lépésben

calf_massage_step_1

1. lépés: A padlón ülve helyezd lábfejedet a testedhez közel. Az Achilles-ín nyújtásához emeld meg a lábfejedet például tedd egy feltekert törölközőre.

calf_massage_step_2

2. lépés: Dörzsöld meg mindkét hüvelykujjaddal az Achilles-ínt a közepétől kifelé haladva. Soha ne dörzsöld hosszában, mert ez az ín gyulladását okozhatja.

calf_massage_step_3

3. lépés: Helyezd lábad lazán a padlóra. Tedd a kezeidet a vádli köré, és enyhe nyomást gyakorolva simogasd felfelé, egészen a térd alá.

calf_massage_step_4

4. lépés: Helyezd mindkét kezed ujjbegyét a vádli mindkét oldalán a vádli tövéhez, és körkörös mozdulatokkal mozgasd felfelé az izmokon. Ismételd meg ezt a folyamatot, minden alkalommal néhány centiméterrel közelebb haladva a vádli közepéhez, és haladj végig az egészen kívülről befelé.

calf_massage_step_5

5. lépés: Ritmikusan rázogasd vádlidat, hogy fellazítsd az izmokat, majd tenyereddel finoman simogasd a felfelé. Most masszírozd meg a másik vádlit, kövesd az 1-5. lépéseket.

Figyelem!

Izomszakadás vagy ficam esetén soha ne masszírozd a lábadat. Visszeresség vagy vízvisszatartás esetén is tartózkodj a masszázstól.

Kapcsolódó cikkek